18 February 2011

Ξορκίζω τον φόβο... !! ...

Από το ιστολόγιο:
Κατά της επιλόχειας κατάθλιψης (Καλλη)



Εχθές ήταν η ημέρα κατά του φόβου...


Θέλω να ξορκίσω τον φόβο, αυτόν που με τρώει από μέσα...
κι αν δεν τον σταματήσω μπορεί να μου κατασπαράξει
τα πάντα...

Ο φόβος ένα πολύ δυνατό συναίσθημα,
ένα φοβερό όπλο για όποιον μπορεί να τον γαλουχίσει
εναντίον άλλων...

Εάν του το επιτρέψουμε...
...θα το κάνει!


Κάνω ένα "ξόρκι" λοιπόν και λέω...

'εσύ που παραμονεύεις στο σκοτάδι και περιμένεις υπομονετικά
εσύ που τρως το μέσα μου όλο και λίγο κάθε φορά που φοβάμαι
εσύ που είσαι μπροστά μου σε κάθε μου μέρα σε κάθε μου βήμα,

εγώ κάθε ημέρα σε μικραίνω, σε ταπεινώνω,
μέχρι που θα αδιαφωρήσω τελείως γιατί πλέον
δεν θα υπάρχεις!!'

Ο Φόβος είναι μια ψευδαίσθηση, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Όσο πιό γρήγορα το καταλάβουμε αυτό τόσο πιό γρήγορα θα απαλαγούμε από τους Φόβους μας. Μέχρι που ο Φόβος θα μετατραπεί σε μια άλλη μορφή, σε ένα είδος διαίθησης του ΥΠΑΡΚΤΟΥ κινδύνου και μόνο!

Μην είμαστε και υπερ-αισιόδοξοι ότι θα τον "ξορκίσουμε" τόσο εύκολα, άλλωστε πρόκειτε για τα πιό αρχαία αισθήματα στον άνθρωπο!

Ο δικός μου φόβος; μμμμ δεν είναι ένας, αλλά πολλοί... Ο πρώτος μου φόβος ήταν όταν ήμουν μικρό παιδί και ένοιωθα ότι κάτι παραμονεύει στο σκοτάδι... Και ο δεύτερος; Ότι μία πέτρα θα με πλακώσει και δεν θα μπορώ να φύγω... Ο τρίτος; Τα όπλα... παγώνω, παθαίνω υστερία μπροστά στην όψη τους.

Θέλετε κι εσείς να ξορκίσεται τον δικό σας φόβο; (πατήστε στον σύνδεσμο... μην φοβάστε)

No comments: