18 February 2011

Η εξουσία του φόβου

Από το ιστολόγιο:
It's the end of the world as we knew it (mamma)

Ένας φίλος έγραψε αυτό
και θυμήθηκα πως για το φόβο
είχα γράψει από το 2008.
Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2008


Φοβάμαι.

Τι φοβάσαι αγόρι μου;

Το φάντασμα.

Δεν υπάρχουν φαντάσματα Παύλο.

Υπάρχουν.

Άκου να σου πω αγάπη μου, ο φόβος είναι πολύ ισχυρό όπλο. Όποιος μπορεί να σε κάνει να φοβάσαι σε έχει υποχείριο.

(ενεός)

Όταν φοβάσαι δεν είσαι ελεύθερος να κάνεις αυτά που θέλεις. Κάνεις αυτά που σου υπαγορεύει ο φόβος σου.

(το αυτό)

Μην επιτρέψεις σε κανέναν να σε φοβίσει.

Εγώ φοβάμαι το φάντασμα.

Κι εγώ φοβάμαι. Όχι το φάντασμα γιατί δεν υπάρχει. Αλλά υπάρχουν καταστάσεις που με φοβίζουν κι εμένα.

Τι φοβάσαι μαμά;

Φοβάμαι μήπως χάσω τη δουλειά μου και δεν έχω λεφτά να πάρω φαγητό να φάμε.

Ααα.

No comments: